Jag är så bra!

Idag var en lång dag, precis som igår. Först åkte jag ju till sjukhuset för att röntga foten. När jag kom dit och skulle anmäla mig så hade dom inte fått min remiss, så dom var tvugna att ringa till vårdcentralen och be dom skicka en ny remiss. 

Det gick rätt fort ändå och jag var rätt nöjd över hur snabbt det faktiskt gick. Däremot fick jag sitta en evighet (kändes det som) och vänta efteråt för att få reda på om det var något fel eller inte. Det var det inte. Istället för att åka hem och ha tråkigt så åkte jag till Fia. Det är lite kaos hemma hos henne eftersom dom håller på att tapetsera osv. Tur att det var varmt och skönt så vi kunde sitta på balkongen..

Fua bor ju jättenära praktiken, så när det började närma sig börjadags för mig så traskade jag dit. Först var vi tvugna att vänta in några, men sedan körde vi igenom allas (dom som var där) repliker.. OCH JAG KUNDE MINA UTANTILL! Jag körde utan manus idag. Jag behövde inte kolla i manus en enda gång. Det enda som blev fel var att jag inte visste när jag skulle säga vissa saker bara. Men det kommer! Jag är så stolt över mig själv.

Efter att vi hade tränat klart för dagen så kom Morgan och satte sig vid oss. En efter en droppade alla av och tillslut satt bara Fia (en annan Fia), jag och Morgan kvar.. Vi satt och pratade om allt och inget och tillslut var klockan fem och jag slutar egentligen senast fyra.. Jag var hemma runt sex och vid åtta nattade jag Alvin.

En helt okej dag faktiskt.. Eller.. Det var en jättebra dag!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: