Doktor Proktors pruttpulver

Alvin och jag har börjat läsa en ny bok. Den verkar rätt rolig och sådär, men vi har inte direkt kommit så långt. Hittills verkar det som om en liten rödhårig kille som heter Bulle ljuger och är väldigt dryg. Hoppas den kommer att handla om mer än om den här Bulle. För jag gillar verkligen inte Bulle.. Vilket namn är Bulle egentligen? Haha..

Tjejen på akademibokhandeln rekommenderade i alla fall den här boken till 6-åringar som precis har startat med kapitelböcker. Den ska tydligen vara rolig både för vuxna och barn. Någon som läst den här boken?

Bildkälla
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Vad tycker du om vinnaren av Talang 2014? :)
Vet du inte vem som vann så har jag skrivit det på min blogg tillsammans med ett klipp :)

(eftersom jag inte bloggar på blogg.se så kommer jag inte se ditt svar om du svarar via svarsfunktionen som finns på blogg.se, så svara gärna på min blogg! :))

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: