varför vaknar jag inte?

jag förstår inte varför jag inte vaknar av mitt larm längre. nog för att jag drack en och en halv cider igår, men jag drack också massor med vatten så det borde inte ha någon betydelse.

Jag har inte vaknat av mina larm på hela veckan. och jag ändrade till och med larmsignalen för att jag skulle vakna. är det för att jag känner mig så sönderstressad?

drömde massa konstiga drömmar också. Bland annat en där tandköttet lossnade och fyra tänder följde med. Jag googlade på drömma tappa tänder. det fanns flera olika teorier, men den som stod mest var att det betyder att man känner sig maktlös och inte vet riktigt vad som ska hända. och det hänger väl ihop med min stress just nu. antar jag
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag hade samma sak. Slutade med att jag fick köpa en väckarklocka som låter riktigt hemskt och ställa den på andra sidan rummet.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: