Så det kan gå

Jag råkade somna i soffan inatt när jag kollade på film.. Så kan det gå.. Jag vaknade någon gång imorse och då låg Pubert och sov vid mina ben. Jag somnade om och sen kom Alvin in någon gång. Pubert låg kvar vid benen och jag tänkte ta kort på honom, men då gick han precis iväg.

Alvin fick kolla lite på tv medan jag låg kvar i soffan. Jag pendlade lite mellan att sova och vara vaken. Jag drömde massa konstiga saker som att jag fick en egen drake. Jättekonstigt. Beror antagligen på att jag spelade The Sims igår och köpte massvis med drakägg för att kunna få den gröna draken.

Min gode man har precis varit här och lämnat lite viktiga papper som verkligen måste in. Vi måste bara skriva under det först. Jag har dessutom ringt Carola som snart ska skicka över hennes äldsta plutt.. Skönt att någon kommer och leker med Alvin. Då får jag roa mig lite med sånt som inte är ett dugg kul, men måste göras.. Tex. Diska..

Han la sig på golvet bredvid mig istället. Min fina Pubert
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: