En väldigt givande dag

Vilken bra dag jag har haft. Den har faktiskt varit riktigt givande. Jag hann inte blogga imorse visserligen och när jag försökte från mobilen så strulade appen, men det är sånt som händer. 

Tio över åtta drog jag iväg till loppisen med hulken. Träffade Modde där först, men han stannade inte så länge. Sålde rätt så bra. Sen kom Johan och gjorde mig sällskap och sist Alvin. Alvin och Johan gick hem runt ett och jag började packa ihop bordet kvart i två för att gå mot bussen.

Åkte till Tuna Park och promotade Ronja Rövardotter och sålde biljetter. Jag var där ända tills dom stängde klockan sex. Fick skjuts hem sen också. Nu ska jag läsa för Alvin och sen mysa framför en film med min älskade make.

 
Åh vad jag saknar mitt blonda hår!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: