En mysig dag med min favorit

Nu har vi precis kommit hem från stan. Först åkte vi ju till kilturhuset. Jag drog på mig klänningen och visade den för dom som syr. Mest för att dom skulle se hur den såg ut på. Jag ville att dom skulle se hur pass tajt den är. När vi skulle gå till bussen så blev vi erbjudna skjuts ner på stan. Och det tackade vi inte nej till.

På stan gick vi direkt till Leklust, men Alvin hittade ingenting där så vi gick till BR istället. På BR träffade jag min barndomsbästis Sofie, hennes mamma och Sofies lilla dotter. Alvin köpte lite lego och sen fikade vi lite på Amarant. 

Efter Amarant så gick vi in på systemet en snabbis. Jag hade tänkt ta några cider ikväll när Lilith är här. Det är lika bra att passa på när hon är barnledig och jag är ledig. Haha.. Vi hade tänkt åka hem direkt efter det, men istället mötte vi upp pappa och blev bjudna på glass.. Det var inte helt fel. 

Nu ska jag hjälpa Alvin att bygga ihop lite av legot och sen vänta på att Lilith ska komma över

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: