Det enda jag gör nuförtiden

Jag är så sjukt nöjd med min insats på repet igår. Jag vet inte riktigt vad som hände, men en speciell scen blev så jäkla bra igår.. Jag är lite rädd att jag inte kan göra om den lika bra.. Jag hoppas det i alla fall. 

Jag kom hem runt nio igår och orkade inte riktigt blogga då. Idag gissar jag på att det blir ännu senare. Håller tummarna på att vi slutar i tid idag, men sånt kan man inte veta riktigt säkert..

Jag hinner inte ens träffa Johan något idag. Jag har ett savgt minne att han pussade mig hejdå innan han gick imorse. Han slutar fyra. Samma tid som jag slutar min DBT. Men istället för att gå hem ska jag gå till farmor och äta lite mat där. Det blir lite närmare och mindre stressigt på det viset. När jag kommer hem ikväll har Johan lagt sig.. 

Men så får det vara just nu. Läget är som det är.. 

Jag är inte direkt pigg än..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: