Ännu ett inlägg baserat på sömn

Idag är jag sådär trött igen. Jag tror att jag har någon jobbig form av inre stress just nu. Jag varken äter eller sovar som jag ska. Jag tappar aptiten och får svårt att somna. När jag väl somnat så sover jag väldigt oroligt också. 

Idag är det Torsdag och egentligen ska jag ha DBT. Men efter den här natten så klarar jag inte av det. Det skulle ändå inte ge mig något med tanke på hur trött jag är. Så jag stannar hemma och vilar lite istället. Först hade jag tänkt lägga mig på soffan och försöka sova lite, men sen insåg jag att om jag gör det så kommer jag ha svårt att sova ikväll igen. Så jag plågar mig vaken just nu..

Att sitta och göra ingenting blir det nog istället. Även om soffan ser väldigt lockande ut just nu..

(gammal bild, jag ser ut som ett troll just nu)
 
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: