Waiting for Pretty Little Liars

Nu sitter jag här och bara väntar.. Om två timmar börjar PLL och jag är så sjukt taggad! Jag undrar vad (OBS SPOILER från förra veckans avsnitt) som döljer sig under luckan i golvet i huset som Ezra har fått låna av en vän. Undrar vem vännen är förresten? Och vem ligger i Alis kista?

Jag lär nog inte få svaren på dom frågorna idag, men jag gissar på att det blir ett spännande avsnitt.

Bild från promon
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Där fick jag snabbt scrolla ner, har ju inte sett så långt än :) Hinner bara med ett avsnitt av nån serie på vardagar.

Svar: haha.. Du får börja kolla ikapp ;) Vilket avsnitt är du på? Jag tänkte kanske skriva om nattens avsnitt idag lite senare om jag orkar, men jag skriver spoiler före som vanligt så du behöver ju inte läsa då :) Tycker det är lika bra att varna om någon inte sett avsnittet än.
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Är inte helt säker på vilket avsnitt, de ligger på servern som inte är igång så jag kan inte kolla. Men det är precis i samband med att det kommer fram att Ezras ex födde deras barn och exet kommer hem till honom och upptäcker att Aria fejkade en identitet när hon skulle ta reda på vem exet var och om det var Ezras barn. Följer så många serier så då hamnar man efter eftersom jag hinner kolla typ ett avsnitt om dagen efter trollen lagt sig.

Svar: jaha, men oj det var ju länge sen :P haha.. trodde du var lite närmare. Du får köra på en heldag med serier nån helg då Leo är hos pappa ;)
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Nu ska ju Maja också dit så då hinner jag se lite mer. Men har som sagt massor med serier, tror det är minst 20 st haha

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: