Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?

Jag var nog väldigt tjejig när jag var liten. Jag gillade mest dockor, barbie och sånt. Prinsessor och ballerinor och rosa. 

Jag försökte verkligen tänka efter här, men jag kom inte på något pojkigt som jag gillade direkt. Så jag gjorde det enda rätta och ringde mamma och frågade. Hon bekräftade mina tankar. Det var tjejgrejer all the way för mig. 

Däremot en sak som kanske inte de allra flesta tjejer gillade (som jag fortfarande älskar idag) var att jag ofta gillade skurkarna i filmerna. Jag har alltid alltid alltid älskat Cruella De Vil, Ursula, Den onda häxan i snövit osv.. Dom har alltid fascinerat mig. 

Men nu, mitt från ingenstans när jag sitter här och skriver kom jag faktiskt på en grej som jag gillade som var rätt pojkigt. Jag tyckte om att läsa Fantomen, men det är nog det enda också.. Haha..

Tjej all the way!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: