Snart iväg och se skräcken i vitögat

Usch. Idag är jag nervös. Jag mår illa och jag har ont i magen. Idag ska jag vara modig och göra något som jag har skjutit upp ett bra tag. Jag ska se skräcken i vitögat. 

Jag ska gå till tandläkaren! 

Usch! Jag vill inte. Jag är livrätt för tandläkaren. Skräck, skräck, skräck. Att jag har fobi för tänder gör inte det hela bättre heller. Varenda del av mig skriker STANNA HEMMA, men jag vet att jag måste gå. Jag har ju bokat tiden av en anledning. 

Varför måste det här vara så jobbigt?

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag är precis likadan. Gråter, skakar, har hänt att jag svimmat i väntrummet några gånger. Som tur är har jag en tandläkare som är guld värd och som jag gått till sen jag var nio år. Annars hade jag aldrig kommit iväg.

Svar: Jag fick också en bra tandläkare nu. Och som tur är så använder hon lustgas vid borrning, jag hade inte klarat av det när det är dags annars..
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: