Ser du helst på film hemma eller på bio?

Som sagt så älskar jag verkligen att se på film. Verkligen älskar! Jag tittar gärna både på bio och hemma. 

Jag tycker det är jättemysigt att gå på bio. Förväntningen över att se en (förhoppningsvis) riktigt bra film på en stor duk. Den obligatoriska menyn med popcorn och cola. På något sätt känns det mer spännande att se på film på bio och jag gillar den känslan. Tyvärr är det ju rätt dyrt och därför kan jag inte gå så ofta som jag skulle vilja. Tiden har jag nog inte alltid heller. 

Hemma är det mysigt för där kan man krypa upp i soffan, men det är ändå inte samma känsla. Så jag måste nog ändå säga att jag helst tittar på bio, även om det inte händer så ofta. 

Nu var det ett tag sen jag gick på bio, men jag gissar på att det snart är dags. Alvin fick ett presentkort på bio i julklapp så nästa biofilm jag ser är nog antagligen en barnfilm, men mig kvittar det. Det är lika mysigt ändå.

Gammal bild på mig och Alvin från hans första biobesök. Då såg vi Piraterna i 3D.
Liie

Jag har aldrig sett en 3D film, det är något jag faktiskt skulle kunna tänka mig att gå på bio för, bara för att få testa på det :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: