Pensionärsafton

Efter en pissdag varvade jag ner med lite the sims.. Det var otroligt skönt att inte få göra nåt speciellt alls när jag kände att humöret började svikta nåt rejält. 

Kvällen har jag spenderat med Bingolotto och nu tittar jag på Så ska det låta. Jag älskar att spela bingolotto. Jag tycker det är jättemysigt. Mig spelar det liksom ingen roll om jag vinner för det är inte därför jag spelar. Det är hela mysfaktorn som jag gillar. 

Så ska det låta är jättebra idag! Jag älskar den gamla gruppen Freestyle och tre av medlemmarna i bandet är med idag. Gissa vilka jag håller på? Förutom dom grymma artisterna är det bra låtar idag! Jag känner mig lite som en pensionär efter den här kvällen, men det får vara så..

Kalle Moreaus (eller vad han nu heter) är faktiskt jättebra som programledare till så ska det låta. Jag var lite skeptisk först, men helt klart passar han för rollen.
LORISSA LOVEBOMB

hahah, det låter mysigt ^^

sv: Kul att du är med och tävlar :D Vecka 3 kommer en tävling om tandblekning om du gillar sådant, så håll koll :)

Svar: Ja, det var rätt mysigt. Jag har faktiskt aldrig provat tandblekning, men jag har velat testa jättelänge så jag kanske tävlar då med :p
Arasen

Mizca

Är ju inte bara pensionärer som tittar på tv :) Men det är som du säger, mysigt.

Var herreys verkligen med i freestyle?

Svar: Nej, det var dom ju inte.. Men det var ju bara en där ifrån så jag tänkte inte så mycket på det haha :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: