Nyårsafton 2013

Gårdagens spenderades hemma. Vi spelade bingolotto och åt lite tårta som jag hade gjort. Vi vann ingenting på lotten och jag blev missnöjd med tårtan. Resten av kvällen satt vi bara och väntade på tolvslaget. Alvin orkade hålla sig vaken och vi stod i sovrummet och tittade ut på fyrverkerierna.

Alvin fick lägga sig strax efter tolv. Jag och Johan började titta på Imse Vimse Spindel som gick sen på tv. Han påstod att den var bra och jag hade inte sett den. Mina tankar om det är typ: Om den kallas för skräck, då har jag tappat all tro på genren. Nu vet jag visserligen inte om den kallas för skräck, men ja ändå.. Den var inte vidare bra i alla fall.. 

Idag sov jag alldeles för länge.. Och jag har ingen aning om vad som händer idag. Antagligen ingenting. Jag har liksom inte ens bytt om från morgonrocken än.. 

Min nyårstårta..
Vivi

Hej och tack för kommentaren, ja man kan inte annat än att älska Nemi!
Oh läckert med en nyårstårta, den var jättefin !
Med vänlig hälsning
Ps Imse vimse ÄR en skräckis ...om man är spindelrädd som jag :P Ds

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: