Lite kvällstankar

Då var första dagen i det nya året avklarat. Hur känns det? Inte annorlunda alls. Jag har setat i morgonrock typ hela dagen. Sen bytte jag om till min jumpsuit eftersom Carola skulle komma förbi en stund. Jag har i princip glott på serier hela dagen. Förutom när Carola var här. Känns som en produktiv dag.. Eller inte.. Nåja, skönt var det i alla fall.. 

Snart ropar sängen på mig och imorgon ska jag tagga för praktik. Jag är inte alls pepp på det som det känns just nu, men jag måste dit. Så är det bara. Jag känner mig trött, hängig och tung. Inte som att jag väger mycket, men tung i hjärnan. Svårt att förklara.. Just nu kan jag inte riktigt tänka klart och allt är ett enda stort frågetecken. Hur vet man vad som är rätt och hur man ska göra?

I brist på en passande bild till inlägget får ni se vad dagens middag var: 
Potatis, frukostkorv och pepparotssås. SÅ GOTT! En av favoriterna hos mig. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: