Jag vill inte bli sjuk

Den här dagen har varit helt uppochner. Först och främst var jag ju vaken hela natten. Smart drag där, eller inte. Men jag kunde verkligen inte sova. Jag tog mig iväg till DBT och efter det hade jag ett ärende på försäkringskassan som jag fixade innan jag åkte hem. 

När jag kom hem hade jag varit vaken i ungefär 24 timmar så jag däckade på soffan. Johan lät mig sova i tre timmar och sen var det dags för mat. Jag har inte orkat göra så mycket efter det. Jag känner mig hängig (förutom tröttheten då). Det känns som att jag håller på att bli sjuk och som vanligt så är det precis helt fel tillfälle för det. 

Min hals börjar kännas öm och jag börjar bli täppt i näsan. Det blir att sova på soffan för mig inatt så jag kommer upp ordentligt med huvudet. men jag klagar inte. Jag älskar att sova på soffan. Det har jag gjort ända sen jag var liten.

Slänger in en av mina favoritbilder som jag har tagit själv för att inlägget blir så tråkigt utan bild. (Tagen på kolmården)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: