Fortfarande sjuk, men på bättringsvägen

Jag har verkligen inte orkat blogga, men jag har i alla fall kört bloggutmaningen för att det inte ska stå helt tomt här. Jag har varit/är sjuk så jag har varken orkat eller vetat vad jag ska blogga om. Allt jag har gjort är typ att ligga i soffan och glo på serier. 

Jag vet knappt vilken dag det är eller vilken tid på dygnet det är. Jag sover inte speciellt bra och jag är trött hela tiden. Ändå kan jag inte sova. Allt är lite uppochner just nu. Jag känner att jag inte riktigt orkar blogga normalt än, det känns inte bra att börja stressa direkt när jag varit sjuk så det räcker med grejerna jag har uppbokade i helgen och sen så börjar jag blogga normalt på måndag igen..

 
Gammal bild på mig själv i brist på nya bilder
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: