Dags för en liten rensning

Nu ska jag köra en genomrensing av min väska. Det känns verkligen som att det behövs.. Jag vågar knappt titta där i för att se vad som finns. Jag kan nästan lova att jag har allt och lite till där i. Det här lär nog bli väldigt intressant!

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Hahaha ser ut som min väska innan jag rensade. Jag svor och svor om att jag behövde en större väska, sen rensade jag och insåg att den jag hade var i största laget för det lilla som skulle ligga där.

Svar: Jag behöver inte ha en större, den jag har är precis lagom. Men jag är så duktig på att stoppa ner godispapper, gamla ciggpaket och kvitton så den behöver rensas lite då och då :P Allt utom skräp, paraply, hårborste och en vante åkte tillbaka :P Jag hittade bara en vante så det kändes inte så aktuellt att lägga tillbaks den då :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: