Är man uppe sent får man skylla sig själv.

Oj, vad länge jag sov. Det är ju tur att Alvin är på dagis så han inte märkte att jag sov tills nu haha. PLL var  ju  bra igår, men jag minns inte så mycket från det så jag ska kolla med syster senare idag igen för att färska upp mitt minne. Sen kollade jag ju även på ravenswood och jag tyckte att det var rätt bra det med, inte lika bra som PLL dock..

Nu ska jag slänga på mig ytterkläder och vandra emot dagis strax. Beroende på vad Alvin vill göra så funderar jag på att spela lite The Sims 3 (hurra hurra hurra att jag äntligen har det) tills syster kommer. 

Såhär såg jag ut igår. Jag ÄLSKAR verkligen den här tröjan. Den är för stor och hur skön som helst. Håret levde sitt egna lilla liv igår, det var jag lite mindre nöjd med.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: