Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?

Oj, jag råkade visst fasta framför sims ett tag.. Hehe.. Denna veckas tema är i alla fall Sociala medier.. Riktigt intressant..

Både ja och nej tror jag blir svaret på den här frågan. Jag kan vara rätt öppen om mig själv, men på sista tiden har jag väl kanske insett att vissa saker kanske är lite mer privata än andra. Dessutom hänger jag inte ut någon med namn och om någon inte vill att jag ska skriva om den personen så gör jag inte det. Det gäller ju att respektera människorna man har runt omkring sig. 

Jag skulle kunna välja att inte prata om DBT och hur jag har mått, men jag tycker att det ämnet är så pass viktigt att jag gör det ändå. Och då kanske man måste dela med sig av något som man kanske inte skulle ha sagt annars..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: