Wishlist

Jag fyller år om mindre än två veckor nu. Jag börjar få lite åldersnoja och sådär, men det får väl vara så. Några har frågat mig vad jag önskar mig i present så jag tänkte göra en liten önskelista.

Nagellack och tillbehör. Precis som i julas. Man kan inte ha för mycket så är det bara. Man kan heller inte ha för mycket av kläder, smink och hårgrejer
Jag har stora planer på lägenheten för i år så ett presentkort i någon inredningsbutik skulle inte sitta fel. Presentkort fungerar även för kläder och liknande. 
Jag har börjat spela The Sims 3 riktigt mycket och önskar mig därför expansionspaket och prylpaket till. Den enda jag har är Leva Livet och jag har tänkt att köpa fler, så om jag skulle få någon i present skulle jag bli väldigt tacksam. Men som sagt Leva Livet har jag redan (och orginal the sims 3 såklart).
En kylplatta till min dator skulle verkligen behövas då min dator har en tendens att bli väldigt varm. Efter att ha lånat min systers kylplatta ett par dagar har jag insett att det hjälpte en del.
Och så måste jag väl klämma till med något sjukt orealistiskt som jag vet att jag inte kommer få (annars är det väl inte en riktig önskelista?) En resa till London skulle ju inte sitta helt fel om man säger så..

Det är väl det jag kan komma på nu. Hoppas det var till någon hjälp..

Dreaming of UK



Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: