Jag kommer att sakna dig!

Johan och jag har slagit vad.. Han har ju tidigare förlorat vad som gör att han måste lämna Alvin på dagis alla dagar fram tills april. Nu kör vi kvitt eller dubbelt! 

Jag ska inte dricka coca-cola på en vecka med start från 00.00 inatt och han ska inte röka på en vecka. Om han röker innan tiden är slut så får han lämna enda tills Alvin går på sommarledigt. Om jag dricker Cola innan tiden är slut så behöver Johan inte lämna vareda dag längre. Om båda kan hålla sig så fortsätter Johan att lämna tills April eftersom det då är oavgjort.

Wish me luck.. Jag måste vinna det här!

 
Romina

Lycka till:) kämpa och du kommer att klara det! :)

Svar: haha jag vet ;)
Arasen

Therese

Haha, vilken rolig utmaning!
Lycka till, du fixar det! :)

Svar: Tack :) Lite nervöst för jag blir lätt grinig utan min cola :P
Arasen

ANGELICA - FITNESS

rolig utmaning! du klarar det :D

Svar: Jag har redan vunnit haha :P
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: