Hiss & Diss - Ditt hem

Oj vad svårt att hissa och dissa sitt eget hem. Jag skulle nog hissa att jag känner mig så hemma som jag gör. Jag börjar äntligen få lite ordning och det känns så underbart skönt. Jag hissar också att jag har köpt de flesta av mina möbler själv. När jag flyttade hemifrån så fick jag massor av saker (inget fel med det). Och visst det var fint och så, men det kändes inte riktigt som jag.

Jag dissar att tapeterna ser ut som dom gör. Alvin gick ju loss med ett läppstift när vi bott här i typ ett halvår. Om ens det. Jag dissar också att hemmet inte är färdigt än. Jag vill ju få ordning, men det dröjer nog en liten stund till.

Alvin efter att han målat konstverk på väggen. Och sig själv..
Liie

Oj, kan tänka mig att läppstift inte är det lättaste att få bort från väggarna!

Svar: Ja, det är inte direkt vackert om man säger så.. :/
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: