En dag under nålen

Idag har jag setat under nålen. Jag har tatuerat mig. Det gjorde sjukt jävla ont, men jag vet att det är så värt det när det är klart! Ni får inte se tatueringen än, för den är inte färdig. Vi körde bara konturerna idag. Nästa gång blir det skuggning och färg. 

Jag är så sjukt taggad på den här tatueringen. Jag köpte en sån där tillfällig tatuering när jag var tolv. Jag köpte den på Gröna Lund för 10 kronor. Jag har alltid velat göra den, men inte riktigt vågat. Men sen så fick jag den i present av Johan när jag fyllde, så nu blir det av! 

Sneak peak på tatueringen.. (som för övrigt sitter på ryggen) Den kommer bli så jäkla snygg!
Romina

Ser fram emot resultatet :)

Svar: jag med :p
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Åååh, spännande!

Louise

Kul att tatuera sig! :D

Svar: ja, jag älskar det :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: