Vi provar igen imorgon istället

Hmm.. Ja.. Alltså dagen blev ju inte ett dugg bättre.. Jag spenderade typ hela förmiddagen med att deppa och så.. Det var verkligen totaldepp...Och sen försökte jag vända humöret eftersom vi skulle få gäster, men dom avbokade i sista minuten så det sket sig.. Jag fick i alla fall träffa Amanda.. .Hon ploppade förbi ett par minuter för att lämna en grej.
 
Sen gick vi iväg till netto och handlade mat. Det blev nuggets och ris som jag älskar. Så det var ju bra. Jag ringde Carola och beordrade henne att komma över.. Vi spelade Monopol.. Både jag och Carola förlorade så stort att det knappt går att beskriva. Jag längtar till sängen nu, men jag har så många känslor att jag måste varva ner lite innan det är dags att sova.
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: