Den perfekta starten på December

Idag har varit en underbar morgon. En perfekt start på December! Tror faktiskt inte att en morgon kan bli bättre än såhär någonsin.
 
Det hela började med att Alvin kom ner och väckte mig. Han ville öppna första paketet i paketkalendern. Såklart skulle han få det! Han öppnade först sin chokladkalender och sedan paketet. Hans min var oslagbar när han fick se att det var Sunes Jul (boken). Hans ord var ännu bättre! "Åh, precis vad jag har önskat mig! En ny kapitelbok!" Så nu ska vi läsa den varenda dag fram till julafton. Vi började redan i morse efter frukosten och sen tar vi den vanliga på kvällarna. För tillfället läser vi Matilda.
 
Vi tände massa ljus vid frukostbordet och hade det mysigt. Efter att Marcus lämnat Alvin i skolan så tog jag det lugnt en liten stund, sen tappade jag upp ett mysigt bad till mig själv och satte på julmusik i bakgrunden. Efter badet har jag startat en tvättmaskin och tagit det lite lugnt. Jag ska strax göra mig i ordning för att bege mig till dagens DBT.
 
Just ja.. Det kom flera små paket i brevlådan idag som jag beställt från Ebay. Det kändes nästan som ett liten minijulafton pga alla paketen som kom.
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: