Rikta uppmärksamheten åt ett annat håll

Åh fy vad jag sov dåligt inatt.. Fast det hade jag redan räknat ut att jag skulle göra efter kvällen som jag hade igår. Jag vet inte om jag lyckades sortera nåt i sömnen, men det känns verkligen inte som det. Jag försöker plåga mig själv extra genom att tänka på det.. Utan att jag egentligen vill det just nu. 
 
När jag skulle öppna blogg.se gick jag istället in på youtube och sökte efter dokumentären (som vi gör teatern efter). Jag började titta. När jag kom på mig själv med att titta så stängde jag genast av och gick in på blogg.se istället. Jag tror verkligen att jag måste anstränga mig idag för att rikta uppmärksamheten till något annat.. Det blir nog svårt, men jag har varken tid eller orkar se eller tänka på det idag.. 
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: