Nananananana... Batman!

Inatt har jag sovit rätt bra.. Jag har fått sova bredvid den jag älskar mest av allt i hela världen! Som jag har saknat och få ligga och kramas med honom. Det var helt underbart!

På tal om underbart så verkar ju vädret vara rätt så fint idag. Vilket får mig att fundera över mitt klädval. Det känns som att jag kommer att svettas ihjäl för jag har svarta kläder på mig, men jag kom verkligen inte på något annat. Nåja, det får väl vara hur varmt/kallt det vill idag.. Jag får försöka anpassa mig helt enkelt.. 
 
Nu ska jag borsta hår och tänder och eventuellt kanske kasta på lite mascara.. Snyta mig måste jag hinna med också.. Sen ska Alvin och jag vandra mot bussen. Det är loppis idag.

Linnet är mörkare egentligen. Det är bara det dumma ljuset som reflekterar.. Egentligen ska det vara svart, men det har blivit lite urtvättat..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: