Första skoldagen någonsin

God morgon! Här har vi varit uppe med tuppen, trots att jag har sovit så mycket sämre än vad jag har gjort på länge. Jag har typ vaknat till och från hela natten. Men det finns ingen tid till att sova nu. Alvin börjar i skolan om en timme! 
 
Han är jättetaggad. Han tjatar och vill gå redan nu. Det är klart att det är spännande. Det tycker jag också att det är. Jag är också spänd och nervös. Kommer han att få bra fröknar? Kommer han att trivas bland sina klasskompisar? Det återstår ju att se, men jag håller tummarna. Som tur är så ska en av hans bästa vänner gå i hans klass.. Det känns rätt tryggt. 
 
Alvin bestämde att han ville ha en skjorta på sig dagen till ära. Han ville vara fin för sina fröknar.
Sofia

Börjar han verkligen dagis??;)

Svar: Trött eller var? :P Har ändrat nu haha
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men åååååh så spännande. Liten blir stor.

Svar: jättespännande! :D
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: