Intervjuad!

Vissa människor jobbar sjukt fort.. Jag behöver inte hålla er på sträckbänken längre.. Igår blev jag intervjuad och redan idag ligger den uppe! 

Det kändes jättekul att bli tillfrågad och det kändes som om det faktiskt är en viktig grej att ta upp.. På Borderline.se kan man läsa mer om just borderline tex, Vad är borderline osv, men vill du läsa min intervju (klart du vill!) så klicka bara på bilden för att komma direkt dit.





 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Åååh vad spännande. Tror de kontaktade mig förut. Eller så var det nån annan sida :) Måste bege mig dit och läsa.

Therese

Åh, vad spännande! Intervjun var verkligen jättebra!

Glömde kommentera att din nya tatuering och bloggdesign är grymt snygga!

Svar: åh tack! :) Jag är rätt nöjd med alla tre faktiskt..
Fortfarande jetlaggad eller bara vanliga problem att somna inatt? :P
Arasen

Therese

Ja, du ska vara riktigt nöjd! :)
Jag är fortfarande lite jetlaggad, men börjar komma in i rätt tidzon. Det sägs att det tar ett dygn per timme att ställa om sig, så om det stämmer borde det ta ca en vecka.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: