Devious Maids

Jag började titta på Devious Maids, men jag hinner säkert kolla upp någon av de andra alternativen jag fick också eftersom det än så länge bara finns en säsong inne på Devious Maids och jag är redan hunnit se klart avsnitt 5. 

Imorgon är det DBT. Och jag har velat lite, men jag har bestämt att gå fast jag är sjuk. Egentligen borde jag inte, men det är andra gången och jag vill gärna dit. Så länge jag inte är däckad så kommer jag gå till DBT. Praktiken kan jag stanna hemma ifrån för det är en annan sak. På DBT sitter jag ju ändå bara. 

På tal om att jag är sjuk så är det något konstigt med mig. Jag vet inte vad det är. Jag snubblar, jag går in i saker, jag tappar grejer hela tiden. Jag brukar inte vara så när jag är sjuk. Jättekonstigt.. Nåja. Nu ska jag se ett till avsnitt innan jag somnar på min trogna soffa. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: