Cykling, tårta och bajs

Vi gick till slagsta i alla fall så att Alvin fick cykla dit. Det gick faktiskt mycket bättre än jag väntat mig. Vi var där mycket tidigare än jag trodde. Vi fick tårta och dom öppnade sina presenter. Dom blev jättenöjda. Speciellt Sofia över sin nya Justin Bieber parfym. Efter ett tag gick vi hem igen och Alvin cyklade tillbaka.

När vi kom hem åt vi lite korv med bröd och när vi sen satte oss ute på balkongen började vi känna en odör. Vi förstod ganska direkt att det var kattbajs. Så vi började leta efter källan och jag hittade den under soffan. Det är bara en av katterna det kan vara och det är Oscar. Han var jättelös i magen och det var blod i avföringen. Så nu måste vi bli mer noga med vad han får äta och inte. Vi ska prova ta bort den blöta maten och bara låta honom äta torrfoder ett tag nu och se om det blir bättre.. Stackars min lilla fis ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: