Spöklikt värre

Jag har ju börjat kolla på serien Ghost Whisperer nu. Jag har tänkt att göra det jättelänge så nu fick det bli av. Med tanke på mitt lilla maraton jag hade i fredags och igår kväll efter att Alvin somnat så är jag nu klar med säsong ett..  Ghist whisperer handlar ju om en tjej som kan se och prata med de döda.. Ingen förstår henne och folk tycker att hon är konstig.. 

Idag skulle Alvin och jag titta på en ny film som ingen av oss har sett förut.. Paranorman.. Jag hade ingen aning om vad den handlade om.. Nu vet jag att det handlar om en liten kille som kan se och prata med de döda.. Ingen förstår honom och folk tycker att han är konstig. 

Något som känns igen? Jag tror att jag är inne i en liten spökfas eller något just nu.. 

Alvin gillar förresten Paranorman riktigt mycket..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: