Walking the dog

Cupcakesen var goda kan jag lova, men ganska söta. Carola kom förbi så vi tog varsin och sen satte vi oss på balkongen och snackade.. Efter en stund kom min syster över. Hon ska titta på PLL med mig i natt. Åh vad jag längtar! 

När det var dags för Carola att gå hem undrade hon om vi ville följa med henne ut en sväng med hunden. Det villle vi. Jag har ju lite hundrädsla fortfarande, men jag försöker verkligen träna bort den. Först vågade jag inte riktigt hålla i Keis koppel eftersom han är så stor. Jag var lite rädd att han skulle börja dra och där efter flyger då lilla jag, men tillslut höll jag i kopplet ett tag. Kei var jätteduktig och drog ingenting. Jag tror jag ska börja gå ut med Kei och Carola lite oftare. Tyvärr fick jag ingen bild på när jag gick med honom, eftersom både min och fias mobil hade dåligt batteri. Carola lämnade sin telefon hemma.

Nu ska vi fördriva tiden tills klockan två när PLL börjar! WOHO!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: