Utebliven tårta, migrän, rikedom och en jävla trumma

Idag skulle hela familjen ha begett sig till mamma för att fira syskonens skolavslutning och äta tårta (något vi gör varje år, traditionen börjades redan när jag hade min första skolavlsutning), men sedan mitt från ingenstans fick jag migrän.

Johan var inte hemma. Han ville gärna gå, men han kunde inte hämta Alvin först. Jag ringde mamma och frågade om hon kunde ta med sig honom på vägen hem. Det kunde hon. Han fick cykla med sin mormor idag. Direkt efter att hon hämtat honom gick jag på soffan och la mig. Jag slocknade ganska direkt och sov någon timme. Jag vaknade och somnade om ganska fort igen. Jag vet inte ens hur länge jag har sovit.. Runt tre timmar kanske?

När jag vaknade kollade jag facebook och såg att många fått tillbaka på skatten idag. Så jag bestämde mig för att kolla kontot. Även jag hade fått skatten idag. En hel hundring hade jag fått. Gissa om man känner sig rik. 

Jag har fortfarande migrän, men jag vill inte fortsätta sova nu. Då kanske jag inte kan sova ikväll. Jag har tagit en huvudvärkstablett och sitter med solglasögonen inne. Tyvärr blir det inte bättre av djungelmusiken utanför. Dom seriöst trummar och sjunger något oförståeligt. Jävla trumma! Mitt huvud bankar snart i takt..
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: