Svamligt nattinlägg

Kul att dagen både börjar och avslutas med panik.. Jag har fått stressmage nu på kvällen. Det innebär frossa och magknip. Har jag otur får jag springa en hel del på toaletten.. Det kunde inte komma mindre lägligt. 

Idag har jag sprungit runt i lägenheten och letat efter grejer att sälja. Jag ska stå på loppis imorgon och hoppas verkligen på att tjäna ihop några extra kronor. Våran budget är som sagt FUCKED denna månad.. Det känns inte kul alls eftersom vi har massa grejer kvar till bröllopet som ska köpas och så. Vi kan inte betala allt det nästa månad.. Så det känns ju mindre kul.. 

Carola skulle i alla fall komma ner en stund imorgon och göra mig lite sällskap. Jag ska stå där mellan 9 och 14 helt ensam. Men det får gå. Först hade jag tänkt att ta med mig Alvin, men han skulle bara bli uttråkad så han får vara hemma med Adde och Johan. 

Jag är nog lite nervös faktiskt för det brukar inte gå så bra när jag står på loppis, men man kan ju hoppas på att det går bra imorgon.. Jag behöver det.. Det måste gå bra! 

Fan! Nu kom jag på att jag måste lägga i ordning växeln i nåt inför imorgon. Typ en bunke eller nåt.. Jag har ingen midjeväska. Det hade ju varit väldigt praktiskt annars.. Ska alldeles strax sova.. Måste ju som sagt upp tidigt imorgon. Jag ska vara där runt 8 och ställa i ordning allt.. 

Godnatt..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: