Öppet brev till netto (med en ursäkt)

Jag är ledsen över att min son sprang runt inne i er butik och gallskrek idag. Han var arg för att han inte fick vara kvar på dagis och försökte smita flera gånger. 

Jag skäms över hur han betedde sig när vi handlade.. Även om jag inte borde skämmas så skäms jag. Att se två äldre damer bli chockerade över att han slet sig loss från mig och sprang iväg (som att jag inte hade någon kontroll alls) kändes inte alls bra.

Jag kan också meddela att det faktiskt inte bara var på netto som han lekte rövare. Han försökte också smita från dagis och ville inte alls lyssna på mig eller sin pappa.

Ber om ursäkt /en mamma som skäms när barnet gallskriker och springer omkring som ett vilddjur på offentliga ställen.


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: