Midsommar 2013

Jag hann inte blogga innan vi åkte igår och när jag kom hem mådda jag inte bra alls så då orkade jag inte. Ni fick ju två tidsinställda i alla fall. 

Vi fick vara barnvakt till söta Tantan igår. Carola skulle på barnfrittbröllop och hade inte barnvakt till honom. Johan hämtade honom runt halv tolv. Tolv åkte vi ut till landet. Vi åt god mat, gick upp till midsommarstången, badade, fikade och spelade lite kubb.

Varken Alvin eller tantan var speciellt sugna på att dansa vid midsommarstången, men Alvin badade i alla fall. Tantan tyckte det var för kallt i vattnet. Johan, Adde, Fia och Erik doppade sig också. 

Dagen blev faktiskt riktigt lyckad, men när vi satte oss i bilen på väg hem började jag få jätteont i huvudet. Det blev värre för varje minut kändes det som. Klockan tio på kvällen hade jag migrän och jag mådde jättedåligt så jag gick och la mig. Jag somnade nästan på en gång. 

Några bilder:
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: