Fika med Alvin och Johanna

Alvin fick följa med mig och Johanna idag. Han insisterade verkligen och jag orkade inte med något tjafs. Han ville till Burger King, men jag ville fika så vi åkte till Janelings. Man kan inte få sin vilja fram hela tiden. Han fick i alla fall en tårtbit och jag tog en räksmörgås.

Alvin åt upp sin tårtbit ganska snabbt och hade sen väldigt tråkigt. Det är bara bra tycker jag. Han ska veta att det inte är så roligt att följa med mig och Johanna alltid. Då kanske han stannar hemma nästa gång. 

Efter fikat gick vi in på mattboden. Jag hittade en jättefin matta som jag ville köpa, men jag hade inte råd med den idag. Jag hoppas den finns kvar sen när jag har fått pengar.

Nu har vi fått främmande av svärföräldrarna så det är nog dags att gå in att vara lite trevlig (sitter på balkongen och bloggar just nu).

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: