En uppdatering om helgen

Jag har verkligen inte haft tid att blogga.. 

I lördags åkte vi ju till Stockholm och shoppade. Jag hittade massor av fina grejer! Jag försökte blogga lite i bilen på vägen hem, men inlägget försvann bara.. Jättemystiskt. Jag kan fota lite av det jag köpte och lägga upp senare.

I söndags hade vi en "göra ingenting alls dag". Vi gjorde typ ingenting och det var hur skönt som helst. Först var tanken att vi skulle ha gått till Parken Zoo, men det stod att det skulle regna, åska och blixtra så vi struntade i det.. Det började inte att regna, åska eller blixtra.. Nåja, vi hade en helt okej dag i alla fall..

Igår följde jag med Malin och hennes kille till en strand. Det var ju så fint väder igår så jag ville verkligen sola. Har jag tur så kanske jag faktiskt blir brun i år. Jag hade inte tänkt att bada. Jag är ingen badmänniska. Förra året doppade jag mig inte ens. Vattnet var så härligt igår så jag bestämde mig för att doppa mig i alla fall. Jag hade gärna badat längre, men jag hade ingen handduk med mig (eller något att byta om med) så jag satsade på att torka på en filt i solen i stället. 

Efter att jag hämtade Alvin på dagis igår så åt vi jordgubbar med grädde på balkongen. Vi hade riktigt mysigt han och jag, När Johan kom hem åt vi tacos och när Alvin lagt sig började vi titta lite på skärgårdsdoktorn. Snacka om sommarkänsla och nostalgi. 

Den här statyn var en riktig människa. Han stod stilla hur länge som helst utan att röra en fena. Talang! (Bild från stockholm i lördags)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: