Besöket på vårdcentralen

Besöket på vårdcentralen gick bra. Jag fick ta av mig byxorna för den manliga läkaren (ohlalala, synd att han inte var snygg haha). Han mätte mina ben, kände och klämde på rumpan och låren. Sen fick jag lägga mig på britsen. Han vred och vände på mina ben för att se var och när det gjorde ont och så,

 Han trodde i alla fall att det var en MUSKEL som kom i kläm. En MUSKEL! Var det inte värre än så liksom? Men jag fick i alla fall en remiss till röntgen för att dubbelkolla så att det inte är något annat. Sen fick jag ett telefonnummer till en sjukgymnast för att se om det kan hjälpa med min jävla muskel. 

Kan fortfarande inte fatta att det är på grund av en muskel jag får så jävla ont att jag knappt kan gå. Jag kan inte ens ligga på rygg för då kommer jag ju knappt upp.. 

 
Lyckades fixa till mig någorlunda i alla fall.. Det var bara näsan som var jättemegaröd! Johan gick runt och sjöng "Sara med röda mulen..."
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: