Världens sämsta fotmassage

Johan lovade mig fotmassage idag eftersom jag har haft så ont i fötterna på sista tiden. Jag frågade om han verkligen var säker eftersom jag använde footner för ett par dagar sen och det har börjat verka nu. Han kunde ändå sa han.. 

När han väl började så masserade han knappt ingenting under fötterna.. Och det var ju där det behövdes, så jag sa åt honom att sluta. Fast jag förstår honom.. Ett par dagar efter behandlingen ser fötterna skitäckliga ut! Skinnet flagnar, det är torrt och allmänt BLÄ! Inte får man smörja in fötterna heller eftersom det påverkar behandlingen.. 

Jag får väl se det från den ljusa sidan Footner gör verkligen UNDERVERK för mina fötter! 

Min torra, flagnande häl. Snart kommer mina fötter vara jättefina!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: