Om 16 dagar blir vi man och hustru

Sådär, då har det fixat sig med makeup artist! Så skönt för jag hade världens klump i magen för det. På hennes begäran har jag nu googlat lite bröllopssminknigar så jag vet ungefär vad jag vill ha för något.. 

När jag var iväg med Johanna åkte vi runt lite och letade efter bröllopsgrejer som typ dekoration och sånt. Hittade lite fina grejer. Det kommer att bli så bra när det är klart. Det som är kvar nu är bakningen, köpa hem all dricka, te, kaffe osv, träffa Magnus och prata om hur bröllopet går till och kolla på lokalen, men det ska vi göra imorgon. Jag tror inte att jag har glömt något nu.. Eventuellt ska jag köpa andra tallrikar, beroende på om jag hittar några andra som jag gillar bättre.

Nu är det dags för lite mackor. Varken jag eller Johan orkar laga mat i den här värmen så vi ska äta mackor med massa gottit på istället. Jag ska ha en räksmörgås! SÅ GOTT!

Ps. Dagen blev bättre efter att jag åkte, men det kanske ni förstod fråm dett inlägg.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: