Massor att göra känns det som

Egentligen skulle jag ha träffat Malin nu på förmiddagen, men det är så mycket annat som måste göras inför bröllopet att jag kände att jag inte orkade. Det var nog tur att jag gjorde det för alla sov så länge idag. Tilloch med Alvin. Johan sover fortfarande och Fia ligger och halvsover i soffan med Alvin bredvid som spelar på hennes telefon. 

Idag ska vi åka och titta på lokalen. Jag ska ta lite bilder så jag kan kolla igen hur den ser ut och så. Jag ska också prata lite med hon som håller i lokalen om när vi kan få låna nyckeln och så. Förhoppningsvis en eller två dagar innan så att man hinner fixa i ordning ordentligt.

Sen när jag kommer hem ska jag plocka i ordning det som ska med till loppisen imorgon. Det är bara lite småsaker, men det är bättre att jag plockar ihop idag så jag inte glömmer det imorgon.

Lite inspiration:
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: