Jäkla sömn

Vilken jävla natt det här har varit. Jag var trött, men kunde verkligen inte somna. När jag väl somnade sov jag typ 5-10 minuter åt gången. Konstiga mardrömmar har jag haft också. 

Först drömde jag att jag var på nåt varmare ställe. Jag drömde att jag nyss flyttat dit och så. Jag hade folk på besök och sen mitt från ingenstans kom snigelsköldpaddor. Det var alltså hälften snigel och hälften sköldpadda. Jätteläskiga var dom! Först kom det bara en och sen helt plötsligt var dom överallt och sniglade sig fram i sanden. Min andra dröm minns jag inte, men den var också konstig. Jag försöker komma på vad det var, men jag minns verkligen inte. 

Alvin kom hem klockan åtta i morse. Då låg jag och vilade på soffan. Han var fortfarande trött när han kom hem så han la sig bredvid mig en stund. Efter att han fått frukost så startade Johan en film åt honom och sen satt Alvin med mig i soffan. Alvin satt och tittade på film och jag småslumrade lite. 

Johan är iväg och hjälper till att bära hem möbler. Vi har fått hem ett nytt matbord med tillhörande stolar. Jag tar bild och visar sen när vi har fått upp det ordentligt. 

Alvin och jag tittar på Peter och draken Elliot. Vi äter cupcakes till. Riktigt mysigt faktiskt..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: