Fullspäckade dagar

Idag har det varit full rulle som valigt typ.. Efter att jag kom hem från Johanna så satte jag mig först ner en liten stund för att bara känna av att vara hemma, sen blev det att gå till netto och handla lite. När jag kom hem från affären var det mat som gällde. Efter maten kom Carola och plingade på med Wille. Alvin och Wille lekte medans jag, Carola och Johan satt på balkongen och snackade. Min gode man kom förbi och hämtade lite papper som hon skulle fylla i och skicka iväg åt mig. 

Efter ett tag gick Carola och Wille hem. Det var dags för barnen att göra i ordning sig för sängen. Alvin fick duscha (vilda protester) och sen var det dags för honom att lägga sig. Carola kom tillbaka. Vi satt på balkongen och Carola åt lite mat. Johan satt och kollade på film. Alvin började kasta grejer på Oscar. När Carola hade ätit klart fick hon titta på Twilight på datorn i hallen (jättebra tycker jag att kunna stoppa en dvdskiva i datorn och titta) medan jag plockade ihop grejer till loppisen. 

Kvällen avslutades med glass och ett avsnitt revenge. Nu är det snart dags att sova. Har en ganska fullspäckad dag imorgon med. 

Just ja.. Någonstans mitt i mellan allt så kräktes Oscar ett par gånger. Först kräktes han när jag var borta tre gånger (varav en av gångerna var i min säng, så jag kom på att jag inte har några lakan där just nu.. måste fixa innan jag lägger mig) och två gånger när jag kommit hem. Vi misstänker att han har ätit något som hans mage reagerade lite på. Han verkar i alla fall måt bra. Han äter, dricker och är lika aktiv som vanligt.

Glassen som avslutade kvällen: Krokant, Nogger, Päronsplit, Hallonsorbet, strössel, Vit chokladsås och mjuka silverkulor!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: