Full fart framåt

I vanliga fall brukar onsdagar vara mina sova ut dagar. Eftersom jag tittar på PLL mitt i natten så brukar jag försöka passa på att sova ut lite på morgonen. Idag fick jag inte göra det. 

Fastighetsskötaren ringde på dörren kl 9. Om vi vill få golvet gjort innan han går på semester (och det vill vi) så måste han ta bort mattan och så idag. Vilket betyder att bord och allt måste ut från köket, jag måste diska upp allt och så innan han kommer vid tolv-ett.

Vi har ju inte skruvat ihop bordet än, så det är ju tur. Men vi hade lite disk. Jag har precis startat en maskin, men allt fick inte plats så jag måste ställa mig och handdiska nu. Kände mig faktiskt lite smått stressad när han kom. "Hej, jag är nyvaken och måste fixa en hel del på väldigt kort tid"

Dom skulle ställa ut kyl, frys, spis och diskmaskin i hallen för att ta bort mattan och göra iordning inför imorgon. Så kattmaten får ju tas ut och ställas i vardagsrummet. Men jag undrar lite, kommer man att kunna gå in där ikväll eller behöver jag ta ut saker som kan behövas? Typ bröd och sånt. Det lär ju inte gå att laga nån mat när spisen står i vardagsrummet i alla fall. 

Vilken tur att jag och Johanna ska träffas på eftermiddagen. Vi kommer att ära när vi ses, Alvin sover hos mamma en natt till. Värre blir det för Johan. Vad ska han äta idag?

Nehe.. Sätta på lite musik så man blir peppad och sen börja med disken då. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: