En liten gåva

Nu är jag hemkommen från loppisen sen en liten stund tillbaka. Det gick inte sådär jättebra, men jag gick inte back i alla fall och det är ändå huvudsaken. Jag hittade en helt ny och onvänd köksvåg för 40 kr som jag köpte åt Johan. Han har velat ha en ett tag nu, så då passade jag på.

Sin tacksamhet visade han genom att köpa en godisburk åt mig med godis som jag gillar. Han hade letat efter blommor, men dom hade inga på netto. Ett glas kall cola fick jag när jag kom hem också.. Min fina sambo. Jag älskar honom så mycket! Tänk att han snart kommer att vara min make.. 

Resten av dagen så blir det nog lite städning. Makeup-artisten kommer hit för konsultation imorgon. Jag ska snart börja hjälpa Johan med städningen, jag ska bara vila fötterna lite först. Golvet på loppisen är inte att leka med. Jag får så ont i fötterna, speciellt hälarna av att stå där. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: