Det blir nog en dag i solen.

Idag hade jag tänkt att gå ner på stan och göra lite bröllopsrelaterade ärenden. Prova klänning och sånt. Sen kom jag på att Johan ska iväg en stund idag och jag har verkligen ingen lust att ta med mig Alvin när jag provar klänningen och så, Vi får ta en dag på stan imorgon istället. Då kan Alvin och Johan hitta på någonting under tiden som jag provar klänningen.. 

Istället funderar jag faktiskt på att gå ut till lekparken idag med Alvin. Det är så fint väder och eftersom jag skjuter upp stan till imotgon har jag inget som jag måste göra. Om han får springa runt och leka av sig så kan jag ligga och sola i gräset. Jag kan ta med mig en bok som jag måste läsa klart. Jag har så många andra jag vill läsa. 

Men allra först måste jag nog ta en huvudvärkstablett. Mitt huvud har dunkat sen jag vaknade imorse..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: