Äter möss och livelänkar

Jaha.. Här sitter jag med footner på fötterna. Det ska sitta i en timme. Under tiden äter jag möss. Ja, inte riktiga möss alltså.. Godismöss såklart! Jag har precis varit ute med Kei och Carola så nu ska jag ta det lite lungt innan PLL börjar tänkte jag. 

Om ni förresten vill se Pretty Little Liars live inatt som jag kommer göra har jag några länkar till olika livestreams. Det är inte säkert att alla fungerar. Vissa har sämre kvalitet än andra, men ingen har jättebra kvalitet. 

RISLIVETV är den som jag använder mest. Där kan man chatta med andra som kollar samtidigt. Nackdelen är att om det är för många på den sidan som skriver samtidigt så kan det det försvinna en stund och rutan där man kollar blir svart, men det kommer igång efter ett tag igen. Annars kan man prova att uppdatera sidan.

TVPC Den som jag använde mest förut. Det är ganska dåligt ljud på den och den har inte funkat bra för mig de senaste gångerna.

UFREETV har bra ljud, men ibland kan någon störande ljudannons komma upp och jag hittar den inte på sidan så den går inte att stänga ner.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: